Thursday, September 23, 2010

saya menggoda?

Saya mengorak langkah perlahan.
Dari koperasi, dengan milo kotak dalam tangan, dengan bibir terkunci pada straw.
Berat rasanya kepala.
Trial exam =.="

Tatkala saya melangkah masuk kelas, menuju ke tempat duduk.
Saya perasaan...dia pandang saya.
Pandangannya tak lepas, matanya seumpama terkunci.

"Kenapa?", satu-satunya perkataan yang terkeluar dari bibir saya tika itu.

Dia pun bersuara....."Tergoda...".

Perasaan bercampur-baur.

"Haish....marah ____ nanti!", aku lantas berkata.

"....tengok Milo tu..", dia lengkapkan ayat yang tergantung tadi.

Taknak sambung cerita.

4 comments:

Anonymous said...

aduh!!
termlu la kes neyh??
adeh..
ko ckp kt org tu..
dh lme ke hdup???
hahaha

myzara said...

mai aku sambung cerita.
can't help but laughingggggggggg
hahaha :)

Nana S. said...

haha. nice xD

Dayangku Alina said...

hahaha.. lawak bha~ seriously~~ xD..