Wednesday, December 14, 2011

bed

ini namanya buah meriam or meriam something. dah lupa pulak namanya.
i. bed. bukan cerita tentang katil.

him: tak mau sudah, balik kawen dengan bedah.
me: i mana boleh kawen dengan bedah, bedah tu perempuan, i perempuan.
him: kalau macam tu, u kawen dengan bed.
me: =.=""""""

i don't think he really wants adik ipar nama Bed.
jumpe Nami semalam. lafaz yang tersimpan - rindu.
(tak, dia tak baca blog aku.............kot) :D


ii. kad atm
few weeks back, hilang kad atm aka kena telan machine atm. kalut. berkejar ke bank. bank dah tutup. esok datang lagi. kena tunggu super lama. dan tak dapat selesai on the spot. the coming week tu kena pergi ambil kad baru.

semalam bila buka purse. ada dua kad warna merah. keduanya kad atm CIMB. satu yang baru, satu yang..... tiba-tiba terasa silly to the power of 100 000 =.="

suka-suka hati je haritu blame machine atm tu telan kad aku. machine atm tu sah sah innocent.


iii. ambulans
bilik aku menghadap jalan raya. almost hari-hari dengan bunyi ambulans.
barangkali itu reminder - apa aku sudah bersyukur bukan aku yang berada dalam ambulans itu?




ps - suka ini :)

No comments: